1. Haberler
  2. Dünya
  3. Kolombiya, ABD’den silah alımını askıya aldı

Kolombiya, ABD’den silah alımını askıya aldı

Kolombiya İçişleri Bakanı, Washington'ın Bogota'yı uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelede artık müttefik olarak görmeme kararının ertesi günü, 16 Eylül Salı günü yaptığı açıklamada, Kolombiya'nın ABD'den silah alımlarını askıya aldığını duyurdu.

featured
Google'da Abone Ol service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Kolombiya İçişleri Bakanı, Washington’ın Bogota’yı uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelede artık müttefik olarak görmeme kararının ertesi günü, 16 Eylül Salı günü yaptığı açıklamada, Kolombiya’nın ABD’den silah alımlarını askıya aldığını duyurdu.

Dünyanın önde gelen kokain üreticisi Kolombiya, uyuşturucu kaçakçılığıyla mücadelesinde her yıl birkaç yüz milyon dolar yardım alıyor, ancak ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio Pazartesi günü yaptığı açıklamada, “uyuşturucu kartelleriyle mücadelede pek de iyi bir ortak olamadığını” söyledi.

Kolombiya İçişleri Bakanı Armando Benedetti, buna misilleme olarak Blu Radio’ya verdiği röportajda, “bundan sonra ABD’den hiçbir silah satın alınmayacak” dedi.

Kaynak: Musitem Haber

Kolombiya, ABD’den silah alımını askıya aldı
Giriş Yap

Musitem Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!