1. Haberler
  2. Dünya
  3. Yetkililer, militanların pususunda 12 Pakistan askerinin öldüğünü söyledi.

Yetkililer, militanların pususunda 12 Pakistan askerinin öldüğünü söyledi.

Yetkililer, militanların pususunda 12 Pakistan askerinin öldüğünü söyledi.

featured
Google'da Abone Ol service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Yetkililer, Cumartesi günü Pakistan’ın kuzeybatısında militanların bir ordu konvoyuna düzenlediği pusuda on iki askerin öldürüldüğünü bildirdi.

Askerler, Afganistan sınırına yakın Güney Veziristan’ın dağlık Badar bölgesinde araçlarla hareket halindeyken ateş altına alındı.

Pakistan’ın Güney Veziristan eyaletinde askeri konvoya düzenlenen saldırı sonucunda çıkan çatışmada 12 asker hayatını kaybetti, 13 terörist öldürüldü. Saldırıdan Pakistan Talibanı olarak da bilinen Tehreek-e-Taliban’ı sorumlu tutan Pakistan hükümeti, örgütün Hindistan ve Afganistan’daki Taliban yönetimi tarafından desteklendiğini öne sürdü.

Kaynak: Musitem Haber

Yetkililer, militanların pususunda 12 Pakistan askerinin öldüğünü söyledi.
Giriş Yap

Musitem Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!