1. Haberler
  2. Dünya
  3. ABD’nin California eyaletinin Los Angeles şehrinde bulunan Monterey Körfezi’ndeki enerji santralinde yangın çıktı

ABD’nin California eyaletinin Los Angeles şehrinde bulunan Monterey Körfezi’ndeki enerji santralinde yangın çıktı

ABD'nin California eyaletinin Los Angeles şehrinde bulunan Monterey Körfezi'ndeki enerji santralinde yangın çıktı

featured
Google'da Abone Ol service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

ABD’nin California eyaletinin Los Angeles şehrinde bulunan Monterey Körfezi’ndeki enerji santralinde yangın çıktı

Moss Landing Elektrik Santrali’ndeki yangın nedeniyle gökyüzü dumanlarla kaplandı

Kaliforniya’daki büyük bir elektrik santralinde yangın çıktı

Medyaya göre Moss Landing Nükleer Santrali, türünün dünyadaki en büyük tesislerinden biri: On binlerce lityum pil barındırıyor.

Reuters’ın haberine göre, San Francisco yakınlarındaki bir pil depolama tesisinde çıkan yangın, söndürülmesi çok tehlikeli olduğu için kendi kendine yanmaya bırakılacak. Yangın başladıktan sonra yüzlerce kişi tahliye edildi.

ABD’nin California eyaletinin Los Angeles şehrinde bulunan Monterey Körfezi’ndeki enerji santralinde yangın çıktı
Giriş Yap

Musitem Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!